برگزاری جلسه کارگروه اعتبار بخشی داخلی گروه های آموزشی

ارزشیابی و اعتبار سنجی موسسه ای

در این جلسه که باحضور دبیر کارگروه و مدیران گروه های آموزشی برگزار شد، درخصوص ارزیابی درونی گروه های آموزشی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید